22
Mrt
09

afbloggen

Binnen enkele dagen, donderdag de 26ste, gaat de tentoonstelling in De Pianofabriek open. De stress is vrij groot. De tijd om dit hele verhaal fatsoenlijk af te bloggen ontbreekt. De bedoeling is het als leestekst bij de tentoonstelling te presenteren. Vanaf 26.03 stop ik met schrijven en kunnen de deelnemers aan de stadsbrei het overnemen. Met een wekelijks verslag of wat dies meer zij. De meeste aandacht gaat nu naar de inrichting van de tentoonstelling, annex werkplaats. Thuis verzamel ik de laatste zakjes en haal bij de groenteboer op de hoek nog 4 plastiek wegwerpkistjes op, die hij voor mij bewaard heeft. Niet vergeten te vermelden bij de sponsors : DELARAM MARKET, Weldoenersplein, Schaarbeek. Ik heb nog dringend palen nodig. Echte straatpalen, of anders van die grijze plastiek afvoerbuizen. Wie kan ze mij lenen uit privé-bezit?

zakken355lpaal356lwagentje334l

Daarover een mail rondsturen, of als het echt niet anders gaat maar kopen? Het geld van de Vlaamse Gemeenschaps Commissie is toegekomen deze week. Niet vergeten te vermelden ‘met de steun van’, conform de stijlvoorschriften.


1 Response to “afbloggen”


  1. 1 Cecilia Croonen
    april 20, 2009 om 7:11 pm

    Veel geluk gehad vandaag! Namelijk een deugddoende namiddag gehad in de plastiekfabriek!
    Even rondsnuffelen, de muren met mijn ogen aftasten naar hersenspinsels en creaties van Toos en dan aarzelend op een stoel gaan zitten en nog niet weten of mijn creatieve geest wat te bieden heeft…
    Toos stelde voor om een breiwerkje te maken voor een eigenlijk teveel aan hekkens in de stad.
    Breien met plastiek en maxi-mikadostokken is weer eens wat anders!
    Gebabbel en gebrei dus in haar atelier tussen de plastiek en de nieuwsgierige bezoekers.
    Ik kijk alvast uit naar de volgende keer! Joepie!
    Cecilia


Geef een reactie

