10
Apr
09

stadsbrei 09.04

09.04.09. Breisters: 11, works in progress: 8, geplaatst: 5 (zie pagina tricot-trottoir)

imgp0535l

imgp0536limgp0537limgp0539llimgp0540ll

imgp0549l

Verslag Louise Lanckman:  Vandaag mijn eerste paaltje versierd in de Fortstraat, lang heeft het er niet gehangen, een straatjongen vond het leuker als hoedje. Gelukkig kregen onze breisters het terug zodat ik het opnieuw kon gebruiken,ditmaal veilig binnen de muren van de Pianofabriek.
Fijn dat er  zoveel nieuwe mensen waren,vooral jongeren met leuke ideeen.Ik heb ook weer een nieuwe techniek bijgeleerd:punniken of tricotin,
eerst opzoeken op het net voor ik er zelf aan begin
Toen ik aan mijn zoon in Stockholm van mijn nieuwe hobby vertelde (met tekst en uitleg via de webcam) zei hij dat dit de laatste tijd in Stockholm de nieuwe rage was,iets zoals de graffiti,ze trekken er s’nachts op uit om collectief te gaan breien en de stad te versieren. Ik ga hem vragen of hij me geen foto’s kan doorsturen …

imgp0578l

imgp0572limgp0573limgp0577limgp0578ll

posé: 1 lapin


1 Response to “stadsbrei 09.04”


  1. 1 Jan (zoon van Louisa)
    april 10, 2009 om 6:29 pm

    Hier komen een aantal links met leuke foto’s van brei-graffiti (of stick graffiti in het zweeds):
    http://stickkontakt.blogspot.com/
    http://maskerade.blogsome.com/category/favourites/
    http://www.ulrikaerdes.se/public_embroidery.html
    http://knits-and-pearls.blogspot.com/

    Laat jullie inspireren… al moet ik zeggen dat jullie zelf hopen creativiteit lijken te hebben!

    /Jan


Geef een reactie

