hekmaelbek 1

Wind en regen houden de gang van stadsbrei brussel niet tegen om hun ding te doen. Na vier maanden haken en breien van steeltjes en bloemen veranderen we vandaag  12  november één van de vele hekken rond de kleine groene ruimte aan de voet van het Berlaymontgebouw in een bloementapijt. We zijn met z’n tienen en voor het eerst zijn er ook 2  mannen bij.

  1. Hallo beste brei(st)ers en haak(st)ers,

    vrijdag ben ik naar jullie op zoek geweest,
    iets voor vier stond ik te wachten
    voor het café-adres dat “google.maps” me had gegeven,
    maar er kwam maar niemand opdagen van jullie groep.
    Vandaag (zondag) heb ik in de atlas van De Rouck gemerkt
    dat Google mij een foute plek heeft aangewezen.
    Dus eigenlijk is dit goed nieuws voor julie,
    want er zijn nu niet alleen 10 vrouwen en 2 mannen present geweest,
    maar ook nog een half-en-half
    die wel de uiteindelijke bestemming niet heeft gevonden,
    (ik noem mezelf hals-en-half omdat ik een vrouw in een mannenlijf ben,
    en ik zo ook refereer naar een typisch Brussels drankje…;-))).

    Maar volgende aflevering zal ik wel op de juiste plaats aanwezig zijn,
    want ik heb nu geleerd dat de ‘Quai à la houille’
    iets verder ligt (vlakbij het monument voor de duif).

    Tot volgende keer dus !!!

    Jan Paenhuysen.

    P.S. als jullie mij willen contacteren,
    kan dat altijd via mijn tel. 013/66.10.47
    mijn GSM 0485/948.379 of mijn e-mail: jan.morgaine@scarlet.be

    • Jammer Jan, De volgende bijeenkomst is op 3 december. We zullen blij zijn je te ontmoeten en wie weet hebben we ook nog tijd om een half en halfke te drinken. Intussen hebben we besloten van de hekkenbrei een ‘permanente job’ te maken, want we voelen dat er nog hekken staan te roepen om een bloemeke. Groetjes, Toos


Geef een reactie

