24
Feb
12

karretje 3

Op een ochtend wakker geworden met het beeld van een vuilspruit op een kinderwagen in mijn hoofd. En het is een blijvertje. Ik maak er maar vast een schetsje van, want het zou wel eens lang kunnen duren voor ik de begeerde kinderwagen vind. Het is ijskoud en dat remt de mensen blijkbaar om van alles op straat te zetten. Dan maar een rondvraag bij de buren gedaan en jawel, er staan enkele kinderkarren (eerder van het moderne type terreinwagen) in de kelder te wachten op een gelegenheid om naar het groot vuil te vertrekken. In mijn atelier begin ik aan de verbouwing, maar eerst moet de vuilspruitenplant nog af. Daarvoor raap ik in de tuin de versleten plastieken netten van de trampoline op en wat stukken isolatiemoes voor rond leidingen. Met al die brol op mijn wagen rijd ik over straat en realiseer me dat dit ook wel een maf beeld moet zijn. Het lijkt denkelijk op een geschifte mémé, die meent dat ze aan het wandelen is met haar bébé. En wie weet heb ik daar wel iets van weg…..


0 Responses to “karretje 3”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

