en cours de route

De opbouw van de tentoonstelling en cours de route is nog steeds onderweg. Het is maar een kleine tentoonstelling, maar ik heb toch een hele berg werken meegenomen om er ter plaatse uit te kunnen kiezen en het in situ te laten groeien. Een soort inbreien op locatie. Na 2 dagen ben ik nog steeds onderweg. Verschillende dingen staan of hangen op hun plaats, maar de centrale muur in het café die we opnieuw wit schilderden is nog leeg. Ik zie nog niet direct hoe één van m’n bestaande werken daar zou kunnen functioneren, dus zal ik waarschijnlijk ter plaatse iets maken. Een eerste idee daarvoor kreeg ik gister en in de trein, maar vandaag kan ik er niet aan werken, want ben ik van dienst op de boerderij. Een gedwongen break die wel even moeilijk, maar misschien niet slecht is.

Micro Marché is een fijne plek om te werken en ik vind er altijd wel iemand om even mee te kijken, of een ladder te helpen opstellen.  De eerste dag was Jan bij mij, die verschillende transporten deed en de muur verfde. Lekker rustig.

In overleg met Veerle van vzw Het Punt, de vrijwilligersorganisatie die die lokalen huurt, heb ik ook een werkje aan de voorgevel mogen hangen. Het is eigenlijk een werk van de zee, gevonden op het strand van Terschelling.

Ik probeerde het eerst uit voor de ramen van m’n atelier in Schaarbeek en zag dat heel wat mensen er bij stil bleven staan.

.

Eén reactie


Geef een reactie

