wurgslang

‘Wurgslang’ of ‘Gifslang’? Wat het gaat worden zal ik wel weten tegen de tijd dat ik bij de kop kom. Voorlopig heb ik nog een eind te gaan, want in mijn idee moet dat beest toch een meter of zes, zeven lang worden. Deze keer werk ik met punnikringen in verschillende formaten. Ik vul de slang gewoon op met de plastiektroep die mijn atelier de afgelopen tien jaar overspoeld heeft en die intussen een aardig giftig geurtje begint te verspreiden. Plastique toxique? De plastiekfabrique heeft dringend een comité van veiligheid en hygiëne nodig!

Eén reactie

  1. Comme je ne comprends pas le néerlandais je peux juste laisser mon imagination deviner ce qui est sur la photo. Ça ressemble à une tentacule d’une pieuvre à moins que ce ne soit la patte d’une araignée?


Geef een reactie

