12
Mrt
13

wurgslang 3

IMG_1245L

Ongeveer 5 meter lang is de slang nu en hij kruipt waar hij niet gaan kan. Onder de tafel, op de trap, in mijn hoofd, tussen mijn benen, rond mijn nek en vandaag in de sneeuw in de tuin. Aanstaande vrijdag mag hij mee naar Gent, naar de Machariuskerk, waar hij vanaf juli een tentoonstelling over het thema water onveilig hoopt te maken. Ter plaatse kunnen we dan zien hoe het zit met het formaat, welke beweging er in het lange lijf te brengen is en wat de kop zal gaan doen.

IMG_1250Lspie

Enfin, in elk geval zal ik kunnen zien hoeveel meter ik nog te breien heb. Ik denk nog een meter of vier.  Inmiddels krijg ik wel steeds meer zin om met dit breiwerk een soort performence op te voeren. Ik ga het binnenkort zeker eens proberen, gewoon op straat denk ik.

slangperformL


0 Responses to “wurgslang 3”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

