09
Jun
13

wurgslang5

IMG_1496L

IMG_1508L

Op een paar weken van de opening van de tentoonstelling begin ik toch nog maar eens aan nieuwe wurgslang.  Ik ben er niet gerust op dat het met het eerste exemplaar echt OK is. Het is de kop die me niet echt zint en ook het lijf dat ik te lang op dezelfde dikte heb gebreid. Het lijkt mij teveel op een brandslang ipv op een wurgslang. Deze keer wacht ik dus niet te lang met de kop en geef hem ook alvast iets te eten, zodat er een verdikking in het lijf komt. Dankzij een van de gangleden van Tricot Trottoir heb ik nog een grote voorrraad zwarte zakken, die ze voor de deur van een winkel aan de Louisalaan opraapte. Waarschijnlijk staat het daar nu sjieker om nu papieren zakken uit te delen. Enfin de slang zal dus maar zo lang worden als de voorraad zakken strekt.

Voor het volledige programma, zie website www.bron-gent.be

Br0n_UITN

Te noteren alvast:

Zaterdag 6 juli, 16u vernissage tentoonstelling in de Machariuskerk met de voorstelling van het brOn-boek.

Om 18 uur vernissage in Entrepot Fictief.

De tentoonstellingen lopen tot 14 september.

Openingstijden beide tentoonstellingen: za & zo van 14u tot 18u. Tijdens de Gentse Feesten, dagelijks tussen 14u en 18u.

 

Zaterdag 14 september om 16 uur finissage in de kerk. Om 18 uur finissage in Entrepot Fictief.

Beide met optredens (zie flyer).

0 Responses to “wurgslang5”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

